Valkurie Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Valkurie Clan

Valkurie Clan [SS-S1] Foorumi
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa

Siirry alas 
3 posters

Klaanien integraatio
Mielestäni klaanien integraatio on hyvä idea
Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa I_vote_lcap85%Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa I_vote_rcap
 85% [ 11 ]
Mielestäni klaanien integraatio on huono idea
Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa I_vote_lcap15%Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa I_vote_rcap
 15% [ 2 ]
Ääniä yhteensä : 13
 
Äänestys suljettu

KirjoittajaViesti
JohnButcher
Clan Board Member
Clan Board Member
JohnButcher


Viestien lukumäärä : 812
Join date : 17.11.2008
Ikä : 53

Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Empty
ViestiAihe: Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa   Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 1:10 pm

Olen alustavasti ottanut ensinmäisen kerran yhteyttä Raven.On.A.Tombstonen mestariin, Bloodymaryyn, koska mielestäni on parempi olla yksi susien lahtausklaani, kun kaksi.

Olen valmis tarjoamaan omaa mestaripaikkaani ja haluaisin jatkossa, että mestarin rooli olisi kiertävä, jotta henkilökultilta vältytään.

Nytkin jo Adminit voivat meidän klaanissa toimia vapaasti ja enpä ole kellekään irvistellyt päätöksistä. Ehdotin Bloodymarylle, että ainakin TOP 5 pelaajat tulisivat meille, mutta eipä minulla ole mitään sitä vastaan, että sieltä tulee myös muutama pienempi vamppi.

Haluan kuitenkin koko klaanin ottavan tähän asiaan kantaa, varmaa on se, että joutuisimme ponnistelemaan isomman luolan eteen ja myös se, että joudumme hyväksymään klaaniin vähän uutta kulttuuria, koska joka klaanissa on jotain sitä omaa. Tosiasia on myös se, että säilymme elinvoimaisina vain, jos olemme tarpeeksi iso ja meillä on useita taitavia vamppeja tuomassa linjauksia. Itsekin olen kuitenkin rajallinen ja minunkin on hyvä olla välillä taustalla.
Takaisin alkuun Siirry alas
BlackPlague
Prince of Dark
Prince of Dark
BlackPlague


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 25.11.2008
Ikä : 32

Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Empty
ViestiAihe: Vs: Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa   Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 1:57 pm

Minusta tämä on loistava idea. Kannatan yhdistymistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnButcher
Clan Board Member
Clan Board Member
JohnButcher


Viestien lukumäärä : 812
Join date : 17.11.2008
Ikä : 53

Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Empty
ViestiAihe: Vs: Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa   Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 2:06 pm

Olen aina puhunut avoimuuden puolesta. Tämän takia laitan myös liitteeksi tekstin, jonka laitoin Ravenin foorumille:

Tervehdys kaikki pimeyden olennot.



Olen liikkeellä klaaniemme yhdistämisen puolesta. Raven.On.A.Tombstone ja Lucifer perustuvat molemmat samaan ideologiaan, nimittäin hukkien teurastamisen painottumiseen, eikä olemaan pelkkä verimäärällään brassaileva vampyyrien eliittiklaani.



Meitä on kuitenkin kaksi klaania. Me voisimme yhtähyvin olla yksi suuri iso klaani. Olen itse hyvin avoin ja joustava, jotta klaaniemme integraatio olisi mahdollista. Haluisin sen kuitenkin tapahtuvan näin päin, että Raven.On.A.Tombstone yhdistyisi Luciferin kanssa, joska meillä on esim oma dot.com www.lucifer-clan.com



Ehdotin mestaritasolla aluksi ainakin TOP 5 pelaajan tuloa klaaniimme, mutta eipä minulla ole mitään sitä vastaan, että koko klaani tulisi meille ja tämä voitaisiin toteuttaa vaiheittain. Klaanimme tekisi paljon ponnisteluita mm kultaa lahjoittamalla ja klaaniluolastoa laajentamalla. Samalla olisin valmis lahjoittamaan oman mestaripaikkani ja haluisin jatkossa mestarista kiertävän, jotta henkilökultilta vältyttäisiin.



Kertokaa ihmeessä idoitanne, tämän ei tarvitse olla mikään ehdoton, mikäli neuvottelut kariutuvat, niin se tarkoittaa sitä, että yhteistyömme jatkuu liittolaisina. Mielestäni kumminkin yhdessä olisimme paljon enemmän.
Takaisin alkuun Siirry alas
BlackPlague
Prince of Dark
Prince of Dark
BlackPlague


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 25.11.2008
Ikä : 32

Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Empty
ViestiAihe: Vs: Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa   Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 3:11 pm

Eli siis kysytkö tässä nyt kuka ois ehdokas mestariks vai mitä toi tarkotti toi vika viesti?
Takaisin alkuun Siirry alas
reset
General of Demons
General of Demons
reset


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.11.2008
Ikä : 33

Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Empty
ViestiAihe: Vs: Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa   Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 3:43 pm

että mestaria vaihdellaan ettei aina ole sama mestari
Takaisin alkuun Siirry alas
BlackPlague
Prince of Dark
Prince of Dark
BlackPlague


Viestien lukumäärä : 104
Join date : 25.11.2008
Ikä : 32

Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Empty
ViestiAihe: Vs: Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa   Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 3:57 pm

aa ok. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnButcher
Clan Board Member
Clan Board Member
JohnButcher


Viestien lukumäärä : 812
Join date : 17.11.2008
Ikä : 53

Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Empty
ViestiAihe: Vs: Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa   Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Icon_minitimeTi Tammi 06, 2009 9:51 pm

Hienoa, paljon on edetty yhdessä ainoassa päivässä. Tarkoitus on myöskin, että yhteinen ymmärrys ja sopu säilyisi ja saataisiin paljon uutta aikaiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Empty
ViestiAihe: Vs: Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa   Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen  kanssa Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yhdistyminen Raven.On.A.Tombstonen kanssa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Valkurie Clan :: Muistojen arkisto :: Bitefight keskustelu-
Siirry: