Valkurie Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Valkurie Clan

Valkurie Clan [SS-S1] Foorumi
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 susien avautumista

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
-BloodyMary-
Allied Forces
Allied Forces
-BloodyMary-


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 23.11.2008
Ikä : 40
Paikkakunta : Tampere

susien avautumista Empty
ViestiAihe: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimeMa Tammi 19, 2009 1:37 pm

naukkis82 kanssa käyty keskustelua (naukkis82 sininen)

alkoi naukkiksen hyökkäyksestä minuun.

-minä olen varoittanut. selvä homma, klaanitoverisi kärsivät

-vai rupeen sää oikein uhkaileen sanallisesti! pelaatko sää serveri 1? katotaan ketä kärsii!

-pelaan ykköstä. sulle ei ole mitään jakoa mulle siellä.

-no mikäs sun nimi merkkisi siellä on!?

-hei arvaa. sama klaani. aika lähellä kutosen nimmaria.

-kato ku menit hiljaiseksi Wink tule nyt vähän vielä aukomaan sitä päätäsi. vai yritätkö ykkösen puolella saada jonkun kostamaan mulle. voi voi kun ei yksikään iskualueella oleva kissankarvapallo pärjää. kaikille on käynyt samoin, aluksi ollaan mun edellä ja sitten jäädään jalkoihin.

kuules kloppi mulla ei ole aikaa pelata koko päivää tätä peliä ja se on semmonen homma että mua sää taula pää et hiljaiseksi saa vaikka kuin koitat! saatanan PUU PÄÄ! mua ei sun kosto toimen piteet kiinosta sää voit rauhassa jatkaa hyökäilyä! heh heh heee

ps teinien ei kannata paljoa vittuilla!!!

ootko kentis tämä servu 1 BloodyMary-??


-sehän on mukava kuulla et sua ei haittaa jos kostan. btw. olen sua nuorempi silloin jos 82 tarkoittaa ikääsi, mutta jos se on syntymävuosi 1982 niin silloin...Wink sorry...

no järkesi on jääny kummminki 13v tasolle!

5v paremminkin.

älä muuta sano! mutta kyllä mää servu1 tulen perästä!
Takaisin alkuun Siirry alas
-BloodyMary-
Allied Forces
Allied Forces
-BloodyMary-


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 23.11.2008
Ikä : 40
Paikkakunta : Tampere

susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimeTi Tammi 20, 2009 9:49 am

nyt homma lähti käyntiin siitä kun lex-menoxi1 kävi päälleni

-vai että sinäkin haluat pilata klaanitovereidesi pelin. asia selvä. täytynee taas tehdä kierros devils klaanin pikkuhukkiin

hmmp..saat vähän ajan päästä maksaa siitä Wink

-niinhän ne kaikki väittää. kenet haluat mun seuraavaksi hakkaavan? hooligan lahjoitti festarikassaani juuri yli 300 kultarahaa Wink on se kumma kun te ette tajua olla muhun hyökkäämättä. noh, tyhmyydestä kärsii koko klaani

mitä se muhun vaikuttaa jos hyökkäät klaanilaisteni kimppuun ? *nauraa*

-klaanilaisten painostus ja voin luvata, että itseesikin saattaa jokunen osuma tulla
(tässä vaiheessa lähettelin viestejä devils klaanin jäsenille joilta vein kultaa -lex-menoxi1 antoi vinkin hyökätä sun päällesi. kiitos kullasta)

okei..en suosittele hyökkää kimppuuni koska olen koht sua parempi ja sit saat ite osumaa Very Happy

-hanki helvetinkiviä niinkuin kaikki muutkin teidän pellet. siten tulet paremmaksi.

voishan sitä joku päivä Smile ,ootkos ite tilannut kiviä?

mitäs oot mennyt musta kusettaa? \"lex-menoxi1 antoi vinkin hyökätä sun päällesi. kiitos kullasta\"

-lue mun kuvaukseni vitun idiootti. hyökkäämällä muhun yllytät mut klaanis päälle Saatanan taukki. opettele lukemaan ja painu muualle itkemään

juuh..mutta älä sano musta juttuja mitä en ole sanonut=)

-etkö sä vitun älykääpiö tajua vieläkään. ole ihan rauhassa idiootti, mutta älä jaa sitä tietoa kanssani. mene vaikka muodostamaan suklaajuna klaanitovereidesi kanssa niin ei minunkaan tarvitsisi sen jälkeen jokaisen perään yksitellen lähteä.

selvä en hyökkäile kimppuusi

-sama se minulle on hyökkäätkö vai etkö. jokaisen hyökkäyksenn tulen kostamaan. tuli se mistä ja keneltä tahansa.

sopu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimeTi Tammi 20, 2009 10:32 pm

ei vittu mitä touhua rabbit
Takaisin alkuun Siirry alas
-BloodyMary-
Allied Forces
Allied Forces
-BloodyMary-


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 23.11.2008
Ikä : 40
Paikkakunta : Tampere

susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimePe Tammi 30, 2009 2:52 pm

tässä saamiani palautteita susilta eilen ja tänään. vastasin kaikkiin viesteihin samalla tavalla - mikä se siellä oikein piipittää?

azurequu

-älä hyökkäile bobi vai ootko homo ja haluut persettä joten lopeta BOBI!!!!!!!

claude

-haha..Etkö urpo muuta keksi ku pienempien hakkaamista???????

-HAHA..oot kyl aika urpo!! ei voi muutaku nauraa tommoselle..etsä oma tasosiis uskalla haastaa..kunnon neiti!!!

-Naurattaa vaa toi et 10 tasoo isompi + kaikki parhaat kamat ja silti hakkaa..saatko siitä jotain nautintoa? etpä ainakaa muuta saanu =)

Juuso

-Voi huoh eikö riitä että oot 1500 jo vieny tänään? Melkone voimajuomasankari olet. Ja vedät kokoajan nollille, kiitos sun en saa koskaan asetta.

-Jos et hyökkis ni mulla vittu ois jo ase-.-

ja sitten mun henk.koht. suosikkini tähän mennessä

the-hunter

-vittu oot hinttari hyökkäilet saatana jonku 6 tasoste kimppuu varmaa ku et muille pärjää vittu oikeesti onks jotai ongelmii vittu dataat jotai saatanan bitefight 24/7 vittu joka päivä vähä oot nolo vittu sun prosenttiski ois varmaa 0,000001 jos uskaltaisit hyökkää omakin tasostes kimppuu.Kannattais harkita pelin lopettamist jos oot noin paska pelaa et HAISTA PASKA...

tälläistä tänään
Takaisin alkuun Siirry alas
reset
General of Demons
General of Demons
reset


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.11.2008
Ikä : 33

susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimePe Tammi 30, 2009 4:16 pm

eikö tuosta saa jo banaania Very Happy

ainakin nuo azurequu ja the-hunter koska nimittelevät Smile ?
Takaisin alkuun Siirry alas
-BloodyMary-
Allied Forces
Allied Forces
-BloodyMary-


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 23.11.2008
Ikä : 40
Paikkakunta : Tampere

susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimeLa Tammi 31, 2009 2:41 pm

WereWolf

-Oot tainut ihastuu minuun kun hyökkäät kimppuuni xD heheheeh

V1LL3

-Ei paljoo lesottavaa voittoprosentilla, kun hyökkäilee melkein puolet pienempiin..

lex-menoxi1

-onkos sulla vähä hulluna noita helvetin kivii?joka päivä ostat noi juomat -,-
Takaisin alkuun Siirry alas
Metadex

Metadex


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 19.11.2008
Ikä : 27
Paikkakunta : Orimattila

susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimeLa Tammi 31, 2009 6:12 pm

Bloody sulla on paljon ihailijoita, onnee >Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimePe Helmi 27, 2009 3:26 pm

GoldSOul lähetti seuraavaa:

HANKI ELÄMÄ :p Hyökkäät 5 levust alempaa kimppuu? Sun täytyy olla hyvin suuri pelle tehdääkseen noin :>

E. lähetin takas että näin tätä peliä pelataan niin tuli:

ÖHÖÖHÖ älä jauhaa pskaa. Vaan taistele oman tasosia vastaan.


e. Lähetin:
Älä sä siinä jauha paskaa. Pelissä on täysin salittua hyökkiä kenen tahansa kimppuun kuhan tasoalue on oikea. Ja tässä tapauksessa se on.

Vastas:
Silti Luokittelen sinut pelleksi.Ja nyt voisit olla hiljaa?Ja sitäpaitsi ei oo järkee hyökätä pienempie kimppuu :>

Lähetin:
Tai voisit olla hiljaa ja lopettaa suunsoiton?

Vastas:
NYT OOT VIEL PÖLJÄMPI jatka ny lisääki.

Lähetin:
Kukahan se täälä \"pöljä\" on? No samapa tuo ei paljoa kiinnosta jonkun kolmevuotiaan suunsoitto

Vastas:
Nii i puhuit just itestää. Noh nyt voit pitää sen pienen suus kii : >


Lähetin:
Et ainakaan kovin fiksua kuvaa itestäs anna tommosella mesoomisella

Vastas:
Puhuit taas itestäs :> Etpä ite ole muuten järkevä etkä sit lopeta? No minäpä olen. En viitti pistää tommost kakaraa parkumaa.

Lähetin:
Joo tuli paha parku kun joku haukku mut bitefightissä pelleks Sad

Vastas:
No mee ny viel valittaa äidilleski siit :>



Tästä ei enään jaksanu jatkaa, tulipahan vähän huumoria tylsään iltapäivään jocolor


Jaahas, hyökkäsin nyt uudestaan ni tuli pari viestiä:


*reps* XD PELLE PELLE PELLE Very Happy Oot oikeest niin typerä kun olla ja voit. Mulla on muutama frendi jotka pistää sua 6-0 pataa et varo vaan FF.

Ja



Ja pitihä se arvatakki että olet dumb.
Takaisin alkuun Siirry alas
Metadex

Metadex


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 19.11.2008
Ikä : 27
Paikkakunta : Orimattila

susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimePe Helmi 27, 2009 4:36 pm

No johan sulla on ollut hauskaa xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitimePe Helmi 27, 2009 4:45 pm

lähetti vielä tälläisen:

Niin mitä siitä? Smile PELLE.



Eikös näistä vois jo hommailla bannit tolle kun kerran pelleks haukkunu useampaan kertaan?'

Kukas muuten on server 6 GO? Ilmottelen asiasta eteenpäin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
KillVampire

KillVampire


Viestien lukumäärä : 4
Join date : 06.05.2009
Ikä : 49
Paikkakunta : Iisalmi/Sonkajärvi

susien avautumista Empty
ViestiAihe: Kjeh xD   susien avautumista Icon_minitimeSu Syys 13, 2009 4:43 pm

-BloodyMary- meikä laitto tuon WereWolf nikillä silloin aikoinaan "Että oot tainut ihastua minuun" Very Happy Nyt meikä on Wolfferi nikillä kun WereWolf nikin annoin toiselle pelaajalle Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





susien avautumista Empty
ViestiAihe: Vs: susien avautumista   susien avautumista Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
susien avautumista
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Valkurie Clan :: Muistojen arkisto :: Bitefight keskustelu-
Siirry: