Valkurie Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Valkurie Clan

Valkurie Clan [SS-S1] Foorumi
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 naukkiksen ottaminen klaaniin

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
reset
General of Demons
General of Demons
reset


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 29.11.2008
Ikä : 33

naukkiksen ottaminen klaaniin Empty
ViestiAihe: naukkiksen ottaminen klaaniin   naukkiksen ottaminen klaaniin Icon_minitimeLa Joulu 20, 2008 3:55 pm

näistä asioista voisi keskustella muidenkin kanssa Very Happy sehän nyt on ihan vitun selvää ettei tuo tule meidän puolelle vaikka sille maksettaisiin... tottakai se tuli säästämään tarvikkeisiin rahaa ja urkkimaan tietoja ja miksi kirjoitan nytten tämän en siksi että haluaisin olla jälki viisas vaan että tästä voitaisiin ottaa opiksi, tämmöisiä on nähty aiemminkin..

en tiedä uskoiko kukaan tosissaan että naukkis jäisi tähän klaaniin ? mutta voin sanoa että en uskonut tähän melkein ollenkaan :-D

ja lisäksi tähän minua huvittaa että joku pässi käyttää 100kiveä eli 10e ja alkaa sitten egoilee kovana tempullansa xD minä nauran vaan sille että se menetti rahaa ton takia Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Einna
Allied Forces
Allied Forces
Einna


Viestien lukumäärä : 28
Join date : 17.11.2008
Ikä : 41

naukkiksen ottaminen klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: naukkiksen ottaminen klaaniin   naukkiksen ottaminen klaaniin Icon_minitimeLa Joulu 20, 2008 4:28 pm

Joo tätä me vähän JB:n kanssa kyllä ounasteltiin kanssa.. Mutta siis pitänee kuitenkin ottaa tämä kohtelijaisuutena ettei se raukka muuten saanut säästettyä rahaa kuin että tuli meille ja tosiaan käytti tuon 10 e siihen Very Happy

Ja ne mahtavat tiedot joita hän mukanaan vei oli lähinnä niitä että miten paljon me todellisuudessa olemmekaan piesseet devilsejä Very Happy
Mutta olet oikeassa tästä lähtien kun tehdään näitä päätöksiä niin kysymme klaanin mielipidettä.. anteeksi ajattelemattomuutemme.

Nyt alkaa aikamoinen sota pyöriin devilsejä vastaan.. minä kyllä annan nyt mennä paukuttaen oikein kunnolla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnButcher
Clan Board Member
Clan Board Member
JohnButcher


Viestien lukumäärä : 812
Join date : 17.11.2008
Ikä : 53

naukkiksen ottaminen klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: naukkiksen ottaminen klaaniin   naukkiksen ottaminen klaaniin Icon_minitimeLa Joulu 20, 2008 6:28 pm

Klaanin mestarina laitan tietenkin oman osuuteni tähän kalabaliikkiin. Päätöstä tehdessäni yhdessä Einnan kanssa punnitsimme asioita, yksi näistä oli tiedon vuodon arviointi. Arvioimme riskit ja totesimme, että naukkis ei pääse vuotamaan tietoa niin paljoa, jota Devils ei jo tietäisi. Devilsit ei ole niin tyhmiä, etteikö ne tajuisi, että jos sinne tulee 30 - 40 hyökkiä päivä, etteikö toiminta olisi jollain tapaa johdettu. Mitään luottamuksellista ei ole siis mennyt heillepäin.

Tässä taas mitä minä olen henkilökohtaisesti saanut sieltä suunnalta.

klaaniviesti:naukkis82
et miltäs nyt tuntuu kun ootte tullu kusetetux oikeen kunnolla Very Happy sain suojan ja te ette saanee yhtään mitään.päinvastoin teiltä lähti melko mukavaa tietoa hukkien puolelle Very Happy tää on kyl niin suuri kusetus,että pistää kyllä hymyilyttää pitkänkin ajan päästä.xD

Kommentti JB: No täytyy sanoa, että jo on pojan elämä pieni ja onni kiinni pienistä asioista, mikäli hän todellakin saa onnensa tästä, niin hän on sen myös ansainnut.


Bloodred:
You\'ve got FUCKED UP punk Very Happy voi jumalauta teitä tonttuja on helppo vetää höplään xD ...luulitteko tosiaan,että sellanen kaveri kenet oon tuntenu yli 10vuotta tulis teiän paskaan klaaniin Very Happy ...naukkis tietysti sai liivin mukaansa ja helvetin hyvää materiaalia mitä te meistä ootte kirjottanu...ihmeteltiin naukkiksen kans millä se sai alta päivässä oikeudet teiän klaanisivulle...nouskaa nyt sitten vaan rauhassa *hahaha* makoisia pelihetkiä -BloodRed- NighmareCreatures Suomen johtaklaani BITCH!!! Very Happy


Kommentti JB: No tässä täytyy vetää sulka hattuun ekana. Kiitos myös kaikille klaanilaisille pitkäkestoisesta työstä. Jotain tämä merkitsee, kun ykkösklaani juonii tällaisen juonen ja alentuu tähän tasolle. Me ollaan jotain !


Bloodred:
hahahahahahaaaaaa xD sulla on kyllä melko hauskoja viestejä ollu tuolla teiän klaanichatissa Very Happy


Kommentti JB: Kylläpä sitä ollaan isoa poikaa, mutta ei osata edes tehdä eroa foorumille ja chatille.

Smile
Juuso:
Niin koskas meinaat tehdä sen mun TOP-avautumiset listan sun klaanisi sivulle, kun joskus sanoit? Odotan innolla


Kommentti JB: Ei tule, sen sijaan julkaisen uuden topikin. Hukkien taitojen ja aseistuksen seurannan. Se tulee foorumille, että voidaan paremmin niitä piestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
JohnButcher
Clan Board Member
Clan Board Member
JohnButcher


Viestien lukumäärä : 812
Join date : 17.11.2008
Ikä : 53

naukkiksen ottaminen klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: naukkiksen ottaminen klaaniin   naukkiksen ottaminen klaaniin Icon_minitimeLa Joulu 20, 2008 6:29 pm

Lisää vielä näin mestarina sanottava, että virheitä sattuu. Aina on kaikki myös anteeksi annettu tässä klaanissa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Juotava
Allied Forces
Allied Forces



Viestien lukumäärä : 76
Join date : 19.11.2008
Ikä : 27
Paikkakunta : Kemi

naukkiksen ottaminen klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: naukkiksen ottaminen klaaniin   naukkiksen ottaminen klaaniin Icon_minitimeLa Joulu 20, 2008 6:51 pm

Mulla heräs jo pieni epäilys siitä bloodrediltä naukkikselle lähettämästä viestistä.. Huomas, että naukkis teki kirjoitusvirheitä ja sen verran mitä oon BloodRed:in kanssa jutellu niin hänellä ei ollut yhtään virhettä. Mutta nyt vasta tajusin, että olis siitä jo pitänyt kickiä, mutta koska en ole klaanin perustaja, niin en semmoista tehnyt. Mutta virheistä oppii ja tästä oppi sen verran ettei enää koskaan oteta varsinkaan Devilsseiltä porukkaa klaaniimme. Kyllä me tästä yli päästään ja hakataan ne pahasti. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





naukkiksen ottaminen klaaniin Empty
ViestiAihe: Vs: naukkiksen ottaminen klaaniin   naukkiksen ottaminen klaaniin Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
naukkiksen ottaminen klaaniin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Arskan ottaminen klaaniin

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Valkurie Clan :: Muistojen arkisto :: Bitefight keskustelu-
Siirry: