Olen alustavasti ottanut ensinmäisen kerran yhteyttä Raven.On.A.Tombstonen mestariin, Bloodymaryyn, koska mielestäni on parempi olla yksi susien lahtausklaani, kun kaksi.
Olen valmis tarjoamaan omaa mestaripaikkaani ja haluaisin jatkossa, että mestarin rooli olisi kiertävä, jotta henkilökultilta vältytään.
Nytkin jo Adminit voivat meidän klaanissa toimia vapaasti ja enpä ole kellekään irvistellyt päätöksistä. Ehdotin Bloodymarylle, että ainakin TOP 5 pelaajat tulisivat meille, mutta eipä minulla ole mitään sitä vastaan, että sieltä tulee myös muutama pienempi vamppi.
Haluan kuitenkin koko klaanin ottavan tähän asiaan kantaa, varmaa on se, että joutuisimme ponnistelemaan isomman luolan eteen ja myös se, että joudumme hyväksymään klaaniin vähän uutta kulttuuria, koska joka klaanissa on jotain sitä omaa. Tosiasia on myös se, että säilymme elinvoimaisina vain, jos olemme tarpeeksi iso ja meillä on useita taitavia vamppeja tuomassa linjauksia. Itsekin olen kuitenkin rajallinen ja minunkin on hyvä olla välillä taustalla.