Valkurie Clan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Valkurie Clan

Valkurie Clan [SS-S1] Foorumi
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ilmoitus asiaa

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
-BloodyMary-
Allied Forces
Allied Forces
-BloodyMary-


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 23.11.2008
Ikä : 40
Paikkakunta : Tampere

Ilmoitus asiaa Empty
ViestiAihe: Ilmoitus asiaa   Ilmoitus asiaa Icon_minitimePe Tammi 16, 2009 11:14 am

Tällä päivämäärällä minä aloitan operaatio tason tiputtamisen. on niin vitun tylsää kun on 13 sutta joihin voin hyökätä ja heistäkin on nyt jo 3 lopettanut pelaamisen(barcomenticus, pasi1, jessica90) eli tarkoitan seuraavaa. Lopetan töissä käymisen kokonaan josta saa mahdottomasti expiä, tällöin alemmalla levelillä olevat sudet saavuttavat minua ja voila, ihanaa paljon hakattavia ylämäänterrierejä. Luovutan siis bloodredin jahtaamisen jota en tunnu saavan sitten millään isku etäisyydelleni (minä olen hänen alueellaan, mutta ei hän silti päälle käy) valitettavasti myös vabetius on todella nopeasti pois hakattavien listaltani. noh ei voi mitään. pitää luopua parista saadakseen monta.

Pilkkaviestit ja muut haukkumiset voi lähettää minulle suoraan tänne, jotta muutkin näkevät millainen pelle olen.
Takaisin alkuun Siirry alas
KaboE

KaboE


Viestien lukumäärä : 18
Join date : 11.01.2009

Ilmoitus asiaa Empty
ViestiAihe: Vs: Ilmoitus asiaa   Ilmoitus asiaa Icon_minitimePe Tammi 16, 2009 12:21 pm

Ite oon lopettanu kans kokonaan työssä käymisen. Siitä tulee niin paljon kokemusta, mutta jos säästän johonkin aseeseen niin silloin saatan laittaa yön yli 8h. Mutta en muuten. Onneks tajusin tuon jo aika kauan aikaa sitten niin en kerenny kehittyä hirveen suuri tasoseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ilmoitus asiaa
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Valkurie Clan :: Muistojen arkisto :: Bitefight keskustelu-
Siirry: